Nu poţi renunta!

Renuntare iubire dragoste tristete
Nu renunţa la visurile-mi toate!
Nu  poţi  renunţa,
Auzi? Să nu renunţi niciodată,
chiar de suferi, e prea frumos să iubeşti.
Hai, ia-mă toată! Fă-mă să simt cât mă doreşti!
Nu poţi renunta!
Te rog eu mult, nu renunţa!

Lasă primăvara din tine să-mi intre-n sufletul rău,
ce nu cunoscu fericirea, iubirea gândului tău,
trebuia să o simt, să ascult iarba cum  creşte,
s-aud glasul inimii tale ce bate şi mă doreşte,
să lăsăm parfumul florilor să ne-mbete.
Vreau iubire n-auzi? Hai, adă-mi zâmbete!

Primăvara din ploile reci dă să ne trezească,
pe veci amândoi îndrăgostiţi pierduţi la fereastră,
ne vezi, iubitule? Hai, spune-i inimii că ne vezi!
Vezi cum la pieptu-mi-mbătrâneşti?
Tebuie doar sa-ti  doreşti lângă mine să creşti...
Hai, ia-mă toată, ia-mă încă o dată,
sunt doar a ta, vreau să simt cum iubeşti,
sunt numai a ta, vreau să-ţi simt dragostea toată!

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu