Cine sunt Eu?

Cine sunt eu
Nu sunt cel de acum câteva secunde
Cine sunt Eu cel de acum?
Sunt oare cel ce-a fost
sau ce va fi?
Pentru că dacă mă gândesc
nimic nu mai găsesc
din ce eram
sau cum gândeam.

Sunt praf de stele
dar alţi atomi
din alte ele
ş-aceeaşi cromozomi
dar copie,
ce vrea-n asemănări să ne apropie.

Sunt un alt Eu, puţin schimbat,
sau poate că resuscitat,
sunt ce n-am fost nicicând şi nici ce voi mai fi,
o ştii,
pentru că Noi suntem mai noi în fiecare zi.

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu