Îmi vine să renunţ

Renunt dragoste iubire despartire
Ah viaţă, mă ţin de-un fir de aţă
În fiecare zi să renunţ, îmi vine,
simt că nu mai găsesc nimic din ce-mi doresc,
unde dispăru fata pe care-o iubesc?
Mi-e sufletul zdrenţe, deloc nu mi-e bine!

De fiecare dată când urmăreşti să sădeşti ger
inima-mi imploră să-ncetezi, ajuns-a pân-la cer
chemarea pe care tu n-o auzi, nu ne vezi,
te rog iubito opreşte-te! Vreau să-ncetezi!

Pe loc devin rece şi caut să fug
dar nu am unde să mă ascund,
unde să fug, unde s-ajung,
pe loc devin rece şi caut să fug...

Ura şi durerea mă urmăresc peste tot
şi sufletu-mi viu mi-l transformă în mort,
Iubito, te rog să-ncetezi! Nu mai pot...
Te rog să mă crezi,
vreau să-ncetezi, nu mai pot...

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu