Iubesc dezinhibat

Te iubesc trupesc, senzual, animalic când ţi-e bine,
te iubesc ca un câine loial şi-ţi stau la cap,
atunci când ţi-e rău, tot ce vreau, e să am grijă de tine
şi din braţele-ţi calde să nu vreau să mai scap.

Te iubesc necondiţionat, dezinteresat, ca un copil,
căutând să fiu util mă comport pueril.

Mă prinzi în plasă, tu, mreajă de gânduri,
mă scoţi din casă, mi-l vinzi pe “Lasă!”,
nimeni ne veghează  şi, strajă, înduri
dorinţe avide fără măsuri.

Consumat adorm la pieptul tău fin,
mi-ai dat să gust din al dragostei vin,
de inhibiţii doar tu m-ai scăpat,
nu mă abţin, nu mai sunt complexat,
de inhibiţii doar tu m-ai scăpat...

Degetele tale se plimbă agale
pe buze-petale, n-am niciun stres,
vâr mâna în păru-ţi aspru şi des.
Ah, naşti în mine doar gânduri imorale!

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu