Mă cheamă, primăvară!

Primavara veselie bucurie flori
Ascund primăvară în suflet
Mă cheamă, primăvară,
adu-mă-n braţul tău,
alungă negre gânduri
şi albe tu presară,
ce se înalţă-n triluri pe sunet de vioară!

Tu fată de la ţară, eşti gând hoinar,
nimic n-a mai rămas,
cu gust amar, mă-nfrâng s-aştept un ceas,
s-adapi o căprioară, cu al tău glas,
ascuns în ochi de seară.

Sub al tău pas de copil inocent, râde soarele incandescent,
renasc florile, înfloresc gândurile,
asurzesc culorile, murmură adâncurile...

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu