Rămâi

Rămâi iubire ochi ani copil bucurie Iubirea mea-i atât de clară,
Simte-o cu ochii, poţi s-o vezi?
Nu trebuie decât să crezi,
Te bucură ca-ntâia oară!

Adu-mi a tale palme-n piept,
Le simt subţiri, un fir de aţă,
Cu ele vreau să mă deştept
În fiecare dimineaţă.

Aşează-mi fruntea-n palma ta
Şi lasă-mă să îi simt glasul,
Sunt iar copil, eşti mama mea.
Ce repede ne zboară ceasul!

Sunt ani pierduţi pe care-i simt,
Ce mi-ai făcut aşa să fie?
Tresar prin vise şi presimt,
Că te-am găsit copilărie!

N-o să te iert de vei putea
Vreodată să mă laşi, iubire,
Rămâi aici în mintea mea
Şi fii de-a pururi lângă mine!

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu