Dorinţă

Dorinţă iubire infinit ochi verde
Ţi-am spus cât de mult?
Infinit îmi plac ochii tăi,
ochii tăi buni de iubit îi ador,
doar lor mă predau,
liniştit pot să mor.

De-mi vei cere să m-ascund în mister
doar în al ochilor tăi am să-ţi cer.

Ţine-mă 'colo bine,
ţine-mă până mâine
şi înc-o zi după aceea,
ca apoi alta să fie,
las' să s-adune la număr o mie.
Ah, ochii tăi verzi, ce nebunie...
Ce nebunie, mă crezi?

Doreşte-mă, ascultă-mă,
iubeşte-mă, sărută-mă,
despoaie-mă-n ploaie,
umple-mă-nmoaie,
iubirea ta, scumpo, să curgă şuvoaie!

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu