Colţ de Rai

Doi ochi trişti şi-o inimioară
îmi vărsau în braţe-aseară
o comoară, calde lacrimi,
roi de patimi mă mânau,
braţele-mi o-nfăşurau
pân-o sufocau.

Gura ţi-una şi-i destulă,
nesătulă roade-n trup,
nasc dorinţele, mă rup
dacă toată nu ţi-o-astup.

Muşcă-n carne, prinde bine,
colţii-ntâmpl-adânc în mine
lasă-mi semne multe, vineţi,
sânii-ţi dulci pe buze-mi ţine-ţi,
degetele-mpreunate,
trupurile-ncrâncenate,
lasă-mă ca de la spate
să te iau
şi tu să stai,
să îţi dau
şi tu să ai
colţ de Rai.

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu