Mi-e dor

Mi-e dor de tine, atât de dor
că simt că-nebunesc și mor.
Mă răscolesc în pat,
e-atât de cald,
totul mă doare,
toate-mi ard,
mă ofilesc
când nu mai știu de tine.

Nu știu ce s-a-ntâmplat,
ce ai pățit
de nici măcar un semn de viață n-ai reușit
să-mi dai.
Mi-e dor de tine...

Nu știu pe unde-mi ești,
pe unde mi-ai umblat,
dacă ești bine,
mai trăiești?
Te-am supărat?
Doar dă-mi un semn
să știu că îți e bine!

Damaschin James Robert Papa

Absolvent al Facultății de Litere din Craiova, specializarea limba și literatura română - Limba și literatura engleză. Legenda spune că la nașterea mea Înțelepciunea, Răbdarea și Bunul-Simț mi-au dăruit ochi să văd dincolo de suflet, urechi să aud dincolo de gânduri și minte să-i luminez pe cei care-au trăit în întuneric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu